مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد رسانی نجاتگران هلال احمر به ۲۴۹ حادثه دیده در هفته دوم تیرماه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمدهاشمی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته و ماموریت های امدادی این […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد رسانی نجاتگران هلال احمر به ۲۴۹ حادثه دیده در هفته دوم تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمدهاشمی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته و ماموریت های امدادی این جمعیت گفت : از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ تیر سال جاری ، نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به پوشش امدادی ۸۹ حادثه اقدام کردند .

محمدهاشمی افزود : ۴۹ مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، ۲۰ مورد خدمات حضوری ، ۵حادثه شهری ، ۱۲حادثه صنعتی و کارگاهی ، ۲ حادثه کوهستان و یک حادثه ساحلی بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ضمن اشاره به خدمت رسانی نیروهای امدادی این جمعیت به ۸۱ نجات یافته در این حوادث گفت : از این تعداد ۲۶ نفر به طور سرپایی درمان شده و ۵۵ نفر نیز برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند .

به گفته این مقام مسئول در همین مدت ، ۲۷۸ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۰۶ تیم عملیاتی با به کارگیری ۷۸ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در امدادرسانی به این حوادث مشارکت داشته اند .

وی خاطرنشان کرد در بازه زمانی یاد شده ۵ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است .