مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از ارائه ۴۲ خدمت این سازمان به شکل الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی میرهاشم موسوی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک پیشگام بوده است. در حوزه بیمه‌ای، زمانی که ما تأمین‌اجتماعی را تحویل گرفتیم ۳۰ […]

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از ارائه ۴۲ خدمت این سازمان به شکل الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی میرهاشم موسوی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک پیشگام بوده است. در حوزه بیمه‌ای، زمانی که ما تأمین‌اجتماعی را تحویل گرفتیم ۳۰ خدمت در قالب طرح ۳۰۷۰ به صورت الکترونیکی ارائه می‌شدکه در حال حاضر شمار خدمات الکترونیک سازمان، به ۴۲ خدمت افزایش یافته است.

وی افزود: در بحث خدمات الکترونیک سلامت هم، زمانی که ما یازده ماه پیش تأمین‌اجتماعی را تحویل گرفتیم، درصد اجرایی شدن نسخه الکترونیک حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد بود که در حال حاضر، هم در حوزه نسخه‌نویسی و هم در حوزه نسخه‌پیچی به آمار الکترونیکی بودن بیش از ۹۰ درصد نسخه‌ها رسیده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در پنجره واحد دولت الکترونیک که همه دستگاه‌ها الزام دارند که خدمات الکترونیک خود را از طریق این پنجره هم ارائه دهند، تأمین‌اجتماعی در حال حاضر حضوری فعال دارد و امکان دسترسی به خدمات الکترونیک تأمین‌اجتماعی از طریق این پنجره هم وجود دارد.

وی افزود: همه خدمات الکترونیک سازمان تأمین‌اجتماعی هم اکنون از طریق پنجره واحد دولت الکترونیک قابل دسترسی است.