۴۳۰ ساختمان ناایمن در اصفهان شناسایی شد مدیرکل اداره نظارت بر ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته ۴۳۰ مورد ساختمان آسیب‌پذیر و ناایمن در شهر اصفهان شناسایی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمدجواد نیکبخت ضمن تشریح اقدامات این اداره […]

مدیرکل اداره نظارت بر ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته ۴۳۰ مورد ساختمان آسیب‌پذیر و ناایمن در شهر اصفهان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمدجواد نیکبخت ضمن تشریح اقدامات این اداره کل طی سال گذشته اظهار کرد: این اداره کل سال گذشته در اقدامی حرفه‌ای و عملیاتی نسبت به حذف شورای ویژه شهرسازی، راه‌اندازی سامانه برخط گزارش تخلف مهندسین ناظر، راه‌اندازی سامانه برخط شناسنامه فنی ساختمان برای نخستین بار و شناسایی ۴۳۰ مورد ساختمان آسیب‌پذیر و ناایمن و انجام مراحل قانونی مرتبط با آن اقدام کرد.

مدیرکل اداره نظارت بر ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان افزود: همچنین علی‌رغم حساسیت‌های موجود توانستیم بالغ بر ۴ هزار و ۱۵۲ پرونده مربوط به کنترل ایستایی با زیربنایی به مساحت بیش از ۱۷ میلیون مترمربع را مورد بررسی و نظارت قرار داده و با ابلاغ بالغ بر ۷۰ بخشنامه وحدت رویه شامل اصلاح فرایند و… به مناطق و ایجاد بستر موردنیاز در سامانه، نسبت به تصمیم‌گیری نهایی و ارجاع پرونده‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به حذف شورای ویژه شهرسازی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته، برگزاری جلسات متعدد و رایزنی‌های مداوم جهت رفع موانع صدور پروانه املاک شهروندان است که خوشبختانه منجر به خروج این پرونده‌ها از بن بست شد.