میزبانی موکب زائرین اربعین توسط خادمین مرقد شیخ محمد کسنزانی در سلیمانیه عراق مرقد شیخ محمد کسنزانی در سلیمانیه عراق میزبان موکب زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس و همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان در راس هیاتی جهت بررسی […]

میزبانی موکب زائرین اربعین توسط خادمین مرقد شیخ محمد کسنزانی در سلیمانیه عراق

مرقد شیخ محمد کسنزانی در سلیمانیه عراق میزبان موکب زائرین اربعین حضرت اباعبدالله الحسین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس و همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کردستان در راس هیاتی جهت بررسی ایجاد زیر ساخت های سفر اربعین وارد کشور عراق شدند.

در ابتدای سفر نشست دوجانبه ای باحضور استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس و استاندار سلیمانه در رابطه با اسکان و خدمت رسانی و امنیت هرچه بیشتر زائرین اباعبدالله الحسین در محل استانداری سلیمانیه برگزار شد

در این نشست دکتر هوال ابوبکر از میزبانی زائرین بسیار ابراز خرسندی نموند و اظهار داشت: مردم این خطه همواره محب اهل بیت بوده و هستند و این اتفاق یک پنجره جدیدی برای ارتباط بیشتر بین اقلیم کردستان عراق و کشور ایران می باشد.

در ادامه این سفر استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس به همراه سرکنسول ایران در سلیمانیه، مرقد شیخ محمد کسنزانی که میزبان و موکب زائرین اباعبدالله حسین در شهرسلیمانیه می باشد را زیارت نمودند.

گفتنی است مرز باشماق با پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس جهت خدمت رسانی شایسته و در شان زوار و ورود آنها به کشور عراق جهت حضور در پیاده‌روی اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدلله الحسین طی چند روز آینده بازگشایی خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان