شهرک نشینان صهیونیست در پی فراخوان برای افزایش یورش به مسجدالاقصی بامداد امروز (پنجشنبه) در غالب گروههای متوالی به این مسجد یورش بردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از رادیو بیت لحم، پیش از یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی نیروهای زیادی از پلیس رژیم اشغالگر اسرائیل برای حفاظت از شهرک نشینان […]

شهرک نشینان صهیونیست در پی فراخوان برای افزایش یورش به مسجدالاقصی بامداد امروز (پنجشنبه) در غالب گروههای متوالی به این مسجد یورش بردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از رادیو بیت لحم، پیش از یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی نیروهای زیادی از پلیس رژیم اشغالگر اسرائیل برای حفاظت از شهرک نشینان صهیونیست وارد این مکان مقدس شدند و برخی از آنها به نمازخانه مسجد یورش بردند.

در همین حال بسیاری از ساکنان قدس با ورود به مسجد الاقصی نسبت به نقض حرمت مسجد الاقصی اعتراض و با سردادن تکبیر یورش صهیونیست ها به این مسجد را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر قدس از ساعات اولیه صبح برای تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست و جلوگیری از ورود فلسطینی های ساکن قدس به مسجد الاقصی در داخل بافت قدیمی شهر مستقر شدند.

در روزهای اخیر، گروه‌ها، احزاب و فعالان صهیونیست با فراخوان‌های مختلف شهرک نشینان را به مشارکت برای یوش به مسجد الاقصی ترغیب کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز از درگیری‌ها بین فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف قدس اشغالی به ویژه اردوگاه شعفاط و شهرک سلوان در شب گذشته خبر داد.

بر اساس این گزارش، تاکنون ده‌ها نفر بر اثر این درگیری‌ها زخمی شدند.

در جریان این درگیری ها جوانان فلسطینی خودروی پلیس رژیم صهیونیستی را در شهرک سلوان به آتش کشیدند و شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که شب گذشته اوضاع در قدس به کلی از کنترل این رژیم خارج شده بود.

یک افسر ارشد پلیس رژیم صهیونیستی هم گفت که دیشب سخت‌ترین شب برای نیروهای رژیم اسرائیل پس از عملیات «نگهبان دیوارها» (نبرد سیف القدس در غزه) بوده است.