افتتاح دستگاه ساخت پلاک در کردستان/ متقاضیان دوساعت می توانند پلاک ماشین خود را تعویض کنند به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار آزادی فرمانده انتطامی استان کردستان اظهار کرد: برای اولین بار دستگاه ساخت پلاک در کردستان افتتاح شد که تا اکنون استان از آن محروم بوده است. سردار آزادی گفت:با […]

افتتاح دستگاه ساخت پلاک در کردستان/ متقاضیان دوساعت می توانند پلاک ماشین خود را تعویض کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار آزادی فرمانده انتطامی استان کردستان اظهار کرد: برای اولین بار دستگاه ساخت پلاک در کردستان افتتاح شد که تا اکنون استان از آن محروم بوده است.

سردار آزادی گفت:با پیگیریهای انجام شده توسط مرکز فرماندهی نیروی انتظامی کردستان، از امروز به بعد دستگاه ساخت پلاک در این استان فعال است و شهر وندان با ارایه مدارک کامل خود در عرض دو ساعت مراحل پلاک گذاری ماشین خود را انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان افزود: شهروندان کردستانی متقاضی تعویض پلاک، قبلا برای این روند، ماشینشان به مدت یک هفته در پارکینک متوقف میشد اما از امروز به بعد، مراحل پلاک گذاری ماشین آنها تنها دوساعت طول میکشد.

سردار آزادی اضافه کرد: در مرکز راهگشا وتعویض پلاک، استان کردستان از ابتدای سال تاکنون با تلاش عزیزان در موسسه رهگشا و مرکز تعویض پلاک استان بالغ بر صد هزار خودرو و حدود پنج هزار موتور سیکلت پلاک گذاری شده است.

وی افزود: برای جلب رضایت مردم نوبت دهی پلاک گذاری بصورت اینترنی صورت میگیرد و اگر مدارکشان تکمیل باشد، درخواست آنها تنها دوساعت طول میکشد.