رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: ظرفیت این شورا برای پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم در استان، در اختیار استاندار و آیت‌الله رئیسی خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات عصر امروز در گردهمایی یاران ولایتمدار دولت مردمی که به همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان […]

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان گفت: ظرفیت این شورا برای پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم در استان، در اختیار استاندار و آیت‌الله رئیسی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات عصر امروز در گردهمایی یاران ولایتمدار دولت مردمی که به همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در مجتمع فجر این شهر برگزار شد،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دهه بصیرت اظهار داشت: این محفل در راستای وحدت، انسجام و همگرایی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان برگزار شده است.
وی بصیرت را نیاز اصلی جامعه کنونی دانست و گفت: باید تمام تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی کردستان در راستای تقویت بصیرت اعتقادی تلاش کرده و از اختلاف دوری کنند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه طرح اختلافات و دعواهای فرقه‌ای، مذهبی، قومی و قبیله‌ای در این شرایط کنونی جایز نیست، تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان به‌خاطر دعوا بین شیعه و سنی نیست بلکه دعوای کفر و اسلام است، شیطان‌پرستان عالم قصد داشته مسلمانان نابود شوند.
وی بر ارتقای بصیرت فرهنگی تاکید کرد و افزود: امروزه نظام سلطه تلاش کرده که به‌منظور بسط هژمونی خود، ایدئولوژی و تفکر غلط غرب را در دنیا حاکم کند که باید نیروهای انقلابی با بصیرت‌افزایی با هجمه‌های آنان مقابله کنند.
استاندار کردستان: جوانان انقلابی مدیر می‌شوندنماینده مردم‌ سنندج در مجلس: از ظرفیت نیروهای انقلابی در مناصب مدیریتی استفاده شود
سادات با تاکید بر ضرورت ارتقای بصیرت سیاسی خاطرنشان کرد: مردم در۹دی به صحنه آمدند و از اساس انقلاب دفاع کردند و فتنه پیچیده آمریکایی و صهیونیستیرا در هم پیچیدند.
وی بر ضرورت شناخت بصیرت اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: شعار سال چندین سال اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادی بوده که این مستلزم کار و تلاش مضاعف است، تا ما قوی نشویم قدرت چانه‌زنی در عرصه فعالیت‌های بین‌المللی را نخواهیم داشت.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان از اعلام آمادگی برای کمک به دولت خبر داد و اظهار کرد: با تکیه بر حضور جوانان و بانوان انقلابیاز دولت مردمی آیت‌الله رئیسی حمایت خواهیم کرد.
وی بیان کرد: ظرفیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در اختیار استاندار و دولت آیت‌الله رئیسی بوده و به‌عنوان مشاوران امین آماده همکاری هستیم.
سادات یادآور شد: نیروهای انقلاب اسلامی و ولایتمداران استان کردستان در طول چندسال اخیر تلاش‌های زیادی برای سرکارآمدن دولت انقلابی کشیده‌اند که امروز باید مورد توجه قرار بگیرند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان