رسانه‌های استکبار در طوفان‌الاقصی شکست سنگینی خوردند سردار سلیمانی گفت: در جریان نبرد طوفان‌الاقصی رسانه‌های طرفدار حق و مظلومان توانستند در یک نبرد کم‌نظیر بر غول‌های رسانه‌ای سلطه‌گران و ظالمان پیروز شوند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای رسانه کشور در بابل اظهار کرد: […]

سردار سلیمانی گفت: در جریان نبرد طوفان‌الاقصی رسانه‌های طرفدار حق و مظلومان توانستند در یک نبرد کم‌نظیر بر غول‌های رسانه‌ای سلطه‌گران و ظالمان پیروز شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای رسانه کشور در بابل اظهار کرد: در جریان نبرد طوفان‌الاقصی رسانه‌های طرفدار حق و مظلومان توانستند در یک نبرد کم‌نظیر بر غول‌های رسانه‌ای سلطه‌گران و ظالمان پیروز شوند، لذا هر کدام از ما یک رسالت بزرگ داریم و می‌بایست برای مردم مقتدر و مظلوم غزه یک رسانه باشیم.

وی گفت: ‬ ۶۱ حادثه مهم در تاریخ تقابل و آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین با اشغالگران اسرائیل وجود دارد، صهیونیست‌ها در این حوادث دست به نسل کشی زدند و در اردوگاه صبرا و شتیلا اشغالگران صهیونیستی و قاتلان متجاوز ۶ هزار نفر زن و کودک را طی دو ساعت به شهادت رساندند.

سلیمانی با بیان این اینکه وحشی‬ گری های رژیم غاصب صهیونیستی فقط محدود به دوره کنونی نیست، گفت: همه هدف این رژیم نابودی اسلام بوده و جعل سرزمین اسرائیل نیز با این هدف صورت گرفته است.