ارائه تسهیلات جدید ازسوی شهرداری برای خرید موتورسیکلت برقی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از ارائه تسهیلات جدید به شهروندان از طریق تزریق اعتبار، افزایش تعداد اقساط بازپرداخت و افزایش میزان تسهیلات وام جهت خریداری موتورسیکلت های برقی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای […]


معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از ارائه تسهیلات جدید به شهروندان از طریق تزریق اعتبار، افزایش تعداد اقساط بازپرداخت و افزایش میزان تسهیلات وام جهت خریداری موتورسیکلت های برقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با بیان اینکه شهرداری اصفهان به منظور ارایه تسهیلات مناسب به شهروندان جهت خریداری موتورسیکلت های برقی، با شرکت‌های خصوصی وارد مذاکره شده است، گفت: شهرداری قصد دارد در پی مذاکره با بانک‌های قرض‌الحسنه، تسهیلات کم‌بهره ای را در اختیار شهروندان قرار دهد.
او ادامه داد: سال گذشته شهرداری با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایرانیان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کم‌بهره برای تأمین وسایل نقلیه پاک در نظر گرفت که درصد کمی از شهروندان از این تسهیلات استفاده کردند، زیرا در این حوزه تبلیغات میدانی اندکی صورت گرفت و شهروندان با این تسهیلات آشنایی کاملی نداشتند.
او با بیان اینکه شهروندان همچنان می‌توانند با مراجعه به تمام شعب بانک مهر از این تسهیلات به‌منظور خرید انواع وسایل پاک‌رو استفاده کنند، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، در سال جاری محصولات متنوع‌تری در فروشگاه‌های منتخب به شهروندان ارائه شود.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از تلاش شهرداری برای ارائه تسهیلات جدید از طریق تزریق اعتبار، افزایش تعداد اقساط بازپرداخت و میزان تسهیلات وام جهت خریداری موتورسیکلت های برقی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر جایگاه شارژ این موتورسیکلت‌ها در شهر اصفهان وجود ندارد، اما قرار است در سال جاری جایگاه شارژ در ایستگاه‌های دوچرخه، مترو و بعضی پارکینگ‌های متعلق به شهرداری راه‌اندازی شود.
او با بیان اینکه برای تأمین جایگاه شارژ موتورسیکلت‌هایی برقی، اعتبار لازم در بودجه ۱۴۰۳ لحاظ شده است، اضافه کرد: شهرداری اعتبار لازم برای ایجاد جایگاه شارژ موتورسیکلت‌های برقی را تأمین می‌کند، اما در زمینه دوچرخه و موتورسیکلت برقی اشتراکی، از ظرفیت سرمایه‌گذار خصوصی استفاده می‌شود.
او تاکید کرد: شهرداری اصفهان از تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه دعوت به همکاری می‌کند.