سفیر یمن در سوریه طی گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه تجاوز به یمن در خدمت رژیم صهیونیستی است، گفت که دلیل این تجاوز هراس تل‌آویو از خطر قدرت روزافزون انصارالله است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری فارس،سفیر یمن در سوریه طی گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به […]

سفیر یمن در سوریه طی گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه تجاوز به یمن در خدمت رژیم صهیونیستی است، گفت که دلیل این تجاوز هراس تل‌آویو از خطر قدرت روزافزون انصارالله است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری فارس،سفیر یمن در سوریه طی گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه تجاوز به یمن در خدمت رژیم صهیونیستی است، گفت که دلیل این تجاوز هراس تل‌آویو از خطر قدرت روزافزون انصارالله است.

«عبدالله علی صبری» سفیر یمن در سوریه به حکام کشورهای عربی توصیه کرد که از فرصت پیروزی مقاومت در فلسطین ولبنان استفاده کنند و توضیح داد که تجاوز به یمن، در خدمت رژیم صهیونیستی است زیرا این رژیم خطر قدرت روزافزون انصارالله را احساس کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جایگاه محور مقاومت در منطقه تصریح کرد: حکام عرب باید از فرصت پیروزی مقاومت در فلسطین و لبنان استفاده کنند و در راستای تقویت و جلب حمایت بین‌المللی برای آن عمل کنند اما آن‌ها، برعکس عمل می‌کنند و به اقدام علیه مقاومت و وارد کردن تردید به فایده آن و به چالش کشیدن ائتلاف میان آن و جمهوری اسلامی ایران روی آوردند.

سفیر یمن در دمشق گفت: «دیدیم که اتحادیه عرب چگونه اقدام به تحریم سوریه کرد زیرا تنها کشور عربی بود که همچنان به مقاومت پایبند ماند».

صبری در ادامه توضیح داد: «تجاوز به یمن، یکی دیگر از مواردی است که در خدمت “اسرائیل” است که خطر قدرت روزافزون انصارالله را احساس کرده است. جنبشی که موضع آشکار خود در مخالفت با رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت را اعلام کرده است».

این دیپلمات یمنی نظام‌های عربی را به چالش کشید و گفت: «بنابراین نظام رسمی عربی در عین تلاش برای خدمت به برنامه صهیو – آمریکایی، به مانند فردی ظاهر می‌شود که به پای خود شلیک می‌کند، در حالی که گزینه‌های زیادی برای کسانی که درک درستی از سیاست و هنر ممکنات دارند، وجود دارد».