انتخابات یکی از ابزارهای مهم قدرت کشور است مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم و مظهر قوت ملی است و هرچه ما ضعیف شویم، تهاجم و فشار دشمن بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل اگر می‌خواهیم جلوی فشار دشمن گرفته شود باید قوی شویم و یکی از ابزارهای مهم […]

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم و مظهر قوت ملی است و هرچه ما ضعیف شویم، تهاجم و فشار دشمن بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل اگر می‌خواهیم جلوی فشار دشمن گرفته شود باید قوی شویم و یکی از ابزارهای مهم قدرت کشور، انتخابات است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: معلمان پدران معنوی و علمی جامعه هستند و دست آنان را با افتخار می‌بوسیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) افزود: تا پایان سال جاری، حدود ۱۶ روز و مناسبت شادی در پیش داریم که شایسته است از آن برای امیدسازی در کشور و در میان مردم بهره‌مند شویم.

وی شغل معلمی را زنده کردن انسان دانست و بیان کرد: هر لحظه عمر معلم چراغ هدایت و زندگانی است برای بشریت و دغدغۀ زنده‌بودن جامعه و اعتلای علم و تربیت در بدنه اجتماع در وجود معلم جاری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) عنوان کرد: معلمان افسران جنگ نرم و شناختی با دشمن هستند که دانش‌آموزان را در این پیکار هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص انتخابات اذعان داشت: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم و مظهر قوت ملی است و هرچه ما ضعیف شویم، تهاجم و فشار دشمن بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل اگر می‌خواهیم جلوی فشار دشمن گرفته شود باید قوی شویم و یکی از ابزارهای مهم قدرت کشور، انتخابات است.

صادقی ادامه داد: دشمن بر روی حضور مردم در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها حساب باز می‌کند، با این تفاوت که آن‌طور که خود را با انتخابات تنظیم می‌کند با سایر مناسبت‌ها تنظیم نمی‌کند؛ لذا بر روی یکایک آرا دقت نظر دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) ابراز کرد: برای افزایش قدرت ملی، باید مشارکت همگانی در انتخابات داشته باشیم؛ امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت به‌عنوان ۴ راهبرد باید در انتخابات پیش‌رو مدنظر باشد و تأمین شود و باید توجه داشته باشیم اگر مشارکت همگانی تحقق یابد، سه رکن دیگر نیز حاصل می‌شود.

وی ضمن تبیین لزوم حضور گستردۀ مردم در انتخابات، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث افزایش امنیت و رونق اقتصادی می‌شود و بر سیاست‌گذاری کلان کشور تأثیر دارد.

صادقی ادامه داد: مشارکت به معنای شریک قراردادن افراد در سود و زیان اجتماعی است و ازاین‌رو، افرادی که انتخاب می‌شوند نقش قانون‌گذار دارند و در صورت عدم مشارکت، قوانین میلی ممکن است به تصویب برسد؛ لذا حضور در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان یادآور شد: مشارکت سیاسی به‌مثابه حق و تکلیف سیاسی است و برای اولین‌بار، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از واژۀ مسابقه برای انتخاب استفاده کردند که به معنای بهره‌مندی از حداکثر توان برای تصمیم‌سازی اجتماعی است و به همین جهت رشد صورت می‌گیرد؛ در قرآن کریم تنها یک فضا برای فریادزدن به انسان داده شده و آن‌هم در جایی است که حقی در حال تضییع است که باید برای گرفتن این حق و آنچه که تکلیف است همگان را بسیج کنیم.

وی اذعان کرد: مشارکت همگانی بانشاط و شور باید برگزار شود و در همین راستا، می‌توان به رأی اولی‌ها جایزه‌ای جهت اولین مشارکت رسمی داده شود؛ همچنین می‌توان از معلمینی که موجب بیشترین حضور و مشارکت در انتخابات شده‌اند نیز تجلیل کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: وظیفۀ همه افراد به نسبت جایگاه خود، باید آگاه‌سازی، اعتمادسازی، رضایت‌مندی سازی و امیدسازی در جامعه باشد و لازم است مهم امر مهم را در برنامۀ کاری جهت مشارکت همگانی قرار دهیم