آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان جانشین ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد، گفت: امسال حدود ۳ هزار نفر مشغول آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مهدی بقایی صبح امروز در آیین آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان […]

جانشین ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد، گفت: امسال حدود ۳ هزار نفر مشغول آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ مهدی بقایی صبح امروز در آیین آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان مشخص و اعلام شده است و همه همکاران در شهر و شهرداری و تمام ارگان‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مهمانان و گردشگران نوروزی در تلاش هستند و همکاری می‌کنند.

جانشین ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه از حدود ۶ ماه پیش جلسات متعددی با حضور کمیته‌های ۱۵ گانه ستاد خدمات سفر برگزار شده است، عنوان کرد: همکاران در استان اصفهان و اداره میراث فرهنگی امسال برنامه‌های خوبی را در چهارگوشه شرق، غرب، شمال و جنوب استان اصفهان با حضور معاونان استاندار برگزار کردند که این برنامه‌ها به ارتباط بیشتر شهر با شهرهای اطراف کمک کرد، اما انتظار می‌رود سال آینده در این ارتباط وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: چون ستاد خدمات سفر شهر اصفهان یک ستاد دائمی است، چند جلسه سیاست‌گذاری خواهیم داشت؛ بسیاری از زمان‌ها از جمله بهار و تابستان بیش از عید نوروز در اصفهان مهمان و گردشگر داریم، ولی در نوروز سعی می‌شود برنامه‌ها با انسجام بیشتری انجام بگیرد.

بقایی تصریح کرد: امسال حدود ۳ هزار نفر مشغول آماده‌سازی شهر برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی هستند تا مسافران سفر خوب و بارضایتی به اصفهان داشته باشند.

جانشین ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در پایان با بیان اینکه شعار امسال ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان «بهار بهار» است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این دو بهار باعث شکوفاشدن بهار دل‌ها شود و سال خوب و پرنعمتی داشته باشیم.