روند رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته و به توافقات پایانی رسیده ایم و اگر دو مسئله اخیر این کارخانه حل شود، می‌توانیم خبر نویدبخش بدهیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ استاندار اصفهان در آیین افتتاح مجموعه ورزشی روباز شهرستان نجف آباد و در جمع […]

روند رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته

رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته و به توافقات پایانی رسیده ایم و اگر دو مسئله اخیر این کارخانه حل شود، می‌توانیم خبر نویدبخش بدهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ استاندار اصفهان در آیین افتتاح مجموعه ورزشی روباز شهرستان نجف آباد و در جمع خبرنگاران، گفت: امروز نزدیک به ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان نجف آباد به ارزش ۸۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
سید رضا مرتضوی افزود: کلنگ زنی طرح‌های دیگری به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان خواهیم داشت و مسئولان شهرستان قول دادند در سال آینده به بهره برداری برسند.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص رونق دوباره کارخانه کاشی اصفهان گفت: از روز‌های ابتدایی آغاز کار در مدیریت استان، معضلات این کارخانه را که از بنگاه‌های اقتصادی مهم و راکد استان است به صورت ویژه مورد بررسی قرار دادیم.
وی افزود: روند رفع مشکل کارخانه کاشی اصفهان شتاب گرفته و به توافقات پایانی رسیده ایم. اگر دو مسئله اخیر این کارخانه حل شود می‌توانیم در اسفندماه جاری خبر نویدبخش رفع معضلات این کارخانه را به مردم عزیزمان بدهیم.
استاندار گفت: از ۹۴۱ بنگاه اقتصادی راکد توانستیم ۳۷۶ بنگاه را تا پایان آذرماه ۱۴۰۱ به چرخه تولید باز گردانیم.
بهره برداری از طرحهای شاخص شهری و ۵۰ پروژه محله محور شهرداری نجف آباد به ارزش ۸۷۰ میلیارد تومان و آیین کلنگ زنی طرحهای شهری نجف آباد به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان از جمله برنامه‌های معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و استاندار اصفهان در شهرستان نجف آبادبود