تداوم صدرنشینی مس کرمان با شکست سپاهان نوین اصفهان تیم هندبال فولاد سپاهان نوین در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان کشورمغلوب مس کرمان شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای سپاهان نوین با «صنعت مس» صدرنشین و پرواز هوانیروز با «پلیمر […]

تداوم صدرنشینی مس کرمان با شکست سپاهان نوین اصفهان

تیم هندبال فولاد سپاهان نوین در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان کشورمغلوب مس کرمان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای سپاهان نوین با «صنعت مس» صدرنشین و پرواز هوانیروز با «پلیمر خلیج‌فارس» در اصفهان دنبال شد و دو تیم دیگر اصفهانی گیتی‌پسند و سپاهان نیز در خارج خانه به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم هندبال «فولاد سپاهان نوین» در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور به مصاف تیم «صنعت مس» کرمان صدرنشین رفت و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۶ مغلوب شد.

تیم هندبال «سپاهان نوین» با این شکست ۱۰ امتیازه باقی ماند و در رده نهم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

در دیگر دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال در اصفهان تیم «پرواز هوانیروز» در سالن هندبال مجموعه پرواز اصفهان میزبان «پلیمر خلیج‌فارس» خرم‌آباد بود و در یک بازی تماشایی توانست با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ میزبان خود را با شکست بدرقه کند.

تیم هندبال «گیتی پسند» هم میهمان نفت و گاز گچساران بود و شاگردان کیوان صادقی توانستند با پیروزی در این دیدار به یازدهمین پیروزی فصل دست یابند تا نفت و گاز گچساران را همچون «فرازبام خائیز» دهدشت در رفت‌وبرگشت شکست داده باشند.

گیتی پسندها با پیروزی ۲۴ امتیازی شد و به لطف تساوی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با سپاهان با یک بازی بیشتر به رتبه دوم جدول صعود کرد و برای مدعیان بالانشین جدول خط‌ونشان کشید.

در یکی دیگر از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در سالن ناظم الشریعه شیراز میزبان «سپاهان» اصفهان بود و این رقابت که در واقع جدال قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر محسوب می‌شد در نهایت با تساوی ۲۷ بر ۲۷ به‌تساوی رسید.

نیروی زمینی با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و باتوجه‌به برد گیتی پسند با یک بازی کمتر به رده سوم جدول سقوط کرد.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رقابت‌ها باقی ماند.

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند