کتک کاری خانواده شهدا توسط مجموعه شرکت مخابرات کشور/ پایگاه خبری شهید یاران عکس ها و گزارشات ارسالی مستند را با جدیت پیگیری می کند. پایگاه خبری شهید یاران پیرامون گزارش انتقادی خود را نسبت به ضدیت، مدیر عامل شرکت مخابرات کشور با خانواده های شهدا و ایثارگران بعد از گذشت ۷ماه مجددا ادامه میدهد. […]

کتک کاری خانواده شهدا توسط مجموعه شرکت مخابرات کشور/ پایگاه خبری شهید یاران عکس ها و گزارشات ارسالی مستند را با جدیت پیگیری می کند.

پایگاه خبری شهید یاران پیرامون گزارش انتقادی خود را نسبت به ضدیت، مدیر عامل شرکت مخابرات کشور با خانواده های شهدا و ایثارگران بعد از گذشت ۷ماه مجددا ادامه میدهد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ با توجه به انتشار خبری طی ۷ ماه قبل از پایگاه خبری شهید یاران در ارتباط با ضدیت
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با خانواده شهدا و ایثاران به تازگی شاهد رونمایی رفتارها وبی احترامیهایی به صورت علنی ودر قالب دیگری از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اعضای صنفی ایثارگران شرکت مخابرات شدیم که شدت اعتراض بیشتری را در برداشته و خواهان پیگیری جدی زنجیروار این سلسله سلیقه نگریها و بی حرمتیها به مقام خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.

باتوجه به گذشت ۱۷ماه از تصویب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات هنوز هیچ اقدامی در جهت اقامه قانون در شرکت مذکور صورت نگرفته است.
طبق گزارشات و عکسهای مستند ارسال شده به پایگاه خبری شهید یاران کتک کاری و رفتار ناشایستی از جانب مجموعه شرکت نامبرده با خانواده شهدا وبی حرمتی به خانواده های شهدا وایثار گران هستیم.

پایگاه خبری شهید یاران، پیرامون گزارشی که ۷ ماه قبل مبنی برعدم توجه به قشر جامعه ایثارگران از سوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران منتشر کرد،درخواست قاطع با خاطیان و افرادی که به خانواده های شهدا و ایثارگران بی حرمتی کرده اند؛ شده است.
رونوشت

ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و معان ریاست جمهور
ریاست قوه قضائیه
ریاست محترم جمهور
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی