در پی تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای برکناری وزیر جنگ، منابع خبری گزارش داده‌اند سرکنسول این رژیم در نیویورک هم استعفا کرده است.  در این گزارش تحولات فلسطین اشغالی جمع‌آوری شده‌اند:   فیلم منتشرشده در فضای مجازی حضور گسترده تظاهرات‌کنندگان در تل‌آویو برای اعتراض به طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو را نشان می‌دهد.  خبرنگار المیادین […]

در پی تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای برکناری وزیر جنگ، منابع خبری گزارش داده‌اند سرکنسول این رژیم در نیویورک هم استعفا کرده است. 

در این گزارش تحولات فلسطین اشغالی جمع‌آوری شده‌اند:  

فیلم منتشرشده در فضای مجازی حضور گسترده تظاهرات‌کنندگان در تل‌آویو برای اعتراض به طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو را نشان می‌دهد. 

خبرنگار المیادین گزارش داده تظاهرات‌ها مسئولان اسرائیلی را شگفت‌زده کرده و آنها آماده چنین سناریویی نبودند. 

گزارش‌ها همچنین حاکی است که تظاهرات‌کنندگان نزدیک کنست رسیده‌اند. 

محل اسکان نتانیاهو در محاصره معترضان 

🔹رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند معترضان به طرح جنجالی اصلاحات قضائی محل اسکان نتانیاهو را محاصره کرده‌اند. 

رایزنی نتانیاهو برای توقف طرح جنجالی

🔹رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند بنیامین نتانیاهو در حال انجام رایزنی‌هایی درباره توقف طرح اصلاحات قضائی است. 

🔹منابع صهیونیستی گزارش داده‌اند که تظاهرات امشب در تل‌آویو بزرگترین تظاهرات طی ۱۲ هفته گذشته بوده و جمعیت کماکان رو به ازدیاد است. 

🔹ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل از دست دادن کنترل وضعیت آماده‌باش را ارتقاء داده است. 

🔹فیلمی که یک کاربر در فضای مجازی منتشر کرده حضور گسترده جمعیت معترضان را نشان می‌دهد. 

🔹صدها هزار معترض بعد از تصمیم نتانیاهو در اخراج وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده‌اند. 

🔹در همین حال برخی ازگزارش‌ها از احتمال تعویق رأی‌گیری بر سر طرح اصلاحات قضائی حکایت دارد.

🔹نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو به عنوان تبهکاری یاد کرده که بر اسرائیل حکمرانی می‌کند و رفتارهای دیوانه‌وار و مخربش، بنیان‌های همزیستی را تخریب می‌کند. 

حمله تند ایهود اولمرت به نتانیاهو 

🔹نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو به عنوان تبهکاری یاد کرده که بر اسرائیل حکمرانی می‌کند و رفتارهای دیوانه‌وار و مخربش، بنیان‌های همزیستی را تخریب می‌کند. 

حمله یک خودرو به معترضان در تل‌آویو 

🔹رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند یک خودرو به سمت گروهی از تظاهرات‌کنندگان در تل‌آویو حمله کرده و سعی کرده آنها را زیر بگیرد. 

نتانیاهو در منگنه اصلاحات قضائی! 

🔹رسانه‌های صهیونیستی گفته‌اند بنیامین نتانیاهو ممکن است صبح فردا توقف اصلاحات قضائی را اعلام کند اما وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی گفته اگر او چنین کند استعفا خواهد کرد. 

حمایت دو نفر از متحدان مذهبی نتانیاهو از توقف طرح جنجالی

🔹خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته دو نفر از متحدان مذهبی نتانیاهو نیز از توقف طرح اصلاحات قضائی حمایت کرده‌اند. 

🔹در همین حال پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده شمار نیروهای خود در سراسر فلسطین اشغالی را افزایش داده و در صورت توسل تظاهرات‌کنندگان به «اغتشاش و خشونت» آنها را دستگیر خواهد کرد. 

انتقاد تند مقام‌های حزب لیکود از وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی 

🔹کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های حزب لیکود گفت وزیر دادگستری اسرائیل دیوانه است و آماده است اسرائیل را به آتش بکشد.

🔹این انتقاد در شرایطی مطرح‌شده که گزارش‌ها از تظاهرات‌های سراسری گسترده در فلسطین اشغالی و محاصره محل اقامت نتانیاهو توسط معترضان حکایت دارد. 

🔹برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی تخمین زده‌اند در فلسطین اشغالی ۷۰۰ هزار نفر به خیابان آمده‌اند.  

وزیر فرهنگ صهیونیست‌ها: خانه در آتش است؛ طرح اصلاحات قضائی متوقف شود 

🔹وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی که پیشتر از طرح اصلاحات قضائی بنیامین نتانیاهو حمایت می‌کرد از توقف آن حمایت کرد. 

🔹او گفت: «هزینه سنگینی بابت توضیح ندادن پرداختیم. اصلاحات قضائی لازم و حیاتی است ولی وقتی خانه در آتش است کسی نمی‌پرسد حق با کیست باید آب ریخت و ساکنان را نجات داد.»

رئیس شین‌بت به محل اسکان نتانیاهو رسید 

🔹خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داده رئیس شین‌بت به منزل نتانیاهو رسیده است. معترضان نیز در حال تلاش برای نزدیک‌شدن به محل اسکان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

درخواست اعضای حزب لیکود برای استعفای وزیر دادگستری 

🔹کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد اعضای ارشد حزب لیکود، خواستار استعفای وزیر دادگستری شده‌اند زیرا او اسرائیل را در آستانه جنگ داخلی قرار داده است. 

🔹رسانه‌های اسرائیل نتانیاهو را نیز به عنوان یک تهدید آشکار و واقعی علیه امنیت اسرائیل توصیف می‌کنند. 

🔹پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند بنیامین نتانیاهو ممکن است صبح فردا توقف اصلاحات قضائی را اعلام کند اما وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی گفته اگر او چنین کند استعفا خواهد کرد. 

ابراز نگرانی کاخ سفید 

🔹یک سخنگوی کاخ سفید به خبرگزاری رویترز گفت ایالات متحده از تحولات در اسرائیل به شدت نگران است و از سران این رژیم می‌خواهد در اسرع وقت در خصوص طرح اصلاحات قضائی سازش کنند.