امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به زائران و مسافران در مسیرهای منتهی به کربلای معلی خدمات رایگان ارائه می‌کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وزارت میراث فرهنگی، این طرح در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی ۱۴۰۱ در چهار استان هدف شامل خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان و مسیرهای […]

امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به زائران و مسافران در مسیرهای منتهی به کربلای معلی خدمات رایگان ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وزارت میراث فرهنگی، این طرح در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی ۱۴۰۱ در چهار استان هدف شامل خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان و مسیرهای مواصلاتی مرزهای ایران و عراق اجرا می‌شود.
۱۴۵ دستگاه خودرو سبک امدادی و ۳۸ دستگاه خودرو سنگین و ۱۳ اکیپ گشت و نظارت تا ۳۰ شهریور ماه در استان‌های یاد شده حضور دارند و با هدف تسهیل در تردد زائران کربلا و فراهم آوردن رفاه حال مسافران خدمات امدادی را به صورت رایگان ارائه می‌کنند.
همچنین ۶۵۱ گروه امدادگر به همراه خودروهای امدادی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در قالب طرح اربعین در سراسر کشور به صورت رایگان به یاری مسافران می‌آیند.
امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با شماره های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ و ۱۴۲۳ در سراسر کشور پیام امدادخواهان را دریافت و گروه‌های امدادی اعزام می‌کند. ناوگان امداد خودرو کانون با پایگاه‌های امداد جاده‌ای، خودرو سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و خودروهای ارائه‌دهنده خدمات تعمیراتی، آماده تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه‌های مواصلاتی در تمام ایام سال است.