مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: علت قطعی تلفن در بانه به دلیل قطع شبکه فیبرنوری بین شهری از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت بوده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: دلیل قطعی شبکه فیبر نوری بین شهری در نزدیکی ایرانخواه بوده است و شرکت ارتباطات […]

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: علت قطعی تلفن در بانه به دلیل قطع شبکه فیبرنوری بین شهری از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: دلیل قطعی شبکه فیبر نوری بین شهری در نزدیکی ایرانخواه بوده است و شرکت ارتباطات زیرساخت در این خصوص مسئولیت مستقیم دارد.

وی افزود: این برای چندمین بار است که این اتفاق در بانه می افتد و مخابرات استان کردستان به هیچ عنوان در این قطعی ها نقش ندارد و دخیل نیست.

حکمت گفت: متاسفانه اغلب مردم متوجه نیستند که شرکت ارتباطات زیرساخت از مخابرات کاملا مستقل است و این نوع قطعی ها را از چشم مخابرات می بینند در حالی که اصلا این گونه نیست.

وی تأکید کرد: این قطعی های شبکه زیرساخت به منافع مخابرات هم ضرر وارد کرده است و باید شرکت زیرساخت در این خصوص پاسخگوی مردم باشد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان