تدوین “تقویم ایثار و شهادت در استان کردستان” در بنیاد شهید استان تفاهم نامه تدوین “تقویم ایثار و شهادت در استان کردستان” در بنیاد شهید استان کردستان سه شنبه ۲۵ مهرماه به امضای روسای دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

تدوین “تقویم ایثار و شهادت در استان کردستان” در بنیاد شهید استان

تفاهم نامه تدوین “تقویم ایثار و شهادت در استان کردستان” در بنیاد شهید استان کردستان سه شنبه ۲۵ مهرماه به امضای روسای دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در جلسه ای که با حضور مسئولین استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و بنیاد شهید این استان و در دفتر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد؛ تفاهم نامه تدوین “تقویم ایثار و شهادت در استان کردستان” به امضای روسای دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان رسید.

در این جلسه دکتر قباد میمنت آبادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان طی سخنانی تصریح کرد دانشگاه بستر مناسبی برای انجام تحقیقات و پژوهشهای مورد نیاز جامعه است و ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت های موجود و همکاری های مشترک با مجموعه ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجاهدت‌ها و جانفشانی های ایثارگران این استان در هشت سال جنگ تحمیلی با عنوان ” تقویم ایثار و شهادت” به نحو مقتضی تدوین و منتشر گردد. 

در ادامه این جلسه شهسواری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت شهدا و ایثارگران میراث مقاومت این ملت هستند که در مسیر حفظ ارزش‌ها و دفاع از تمامیت ارضی کشور تلاش کردند.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان افزود: در مسیر دفاع از انقلاب در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۲۳۷ هزار شهید ۴۶۰ هزار جانباز سرفراز ، تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی تصریح کرد تدوین تقویم ایثار و شهادت از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تلاش در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی و تبیین ایثارگری‌های شهدا گامی بسیار ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

کویستان عبدالحکیمی