رژیم صهیونیستی در باتلاق گیر کرده است امام جمعه اصفهان گفت: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق گیرکرده است، این رژیم امروز پیرو فرعون شده است، به‌جای اینکه پیرو حضرت موسی باشد؛ زیرا رژیم صهیونیستی فرعون کودکان را می‌کشند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته […]

امام جمعه اصفهان گفت: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق گیرکرده است، این رژیم امروز پیرو فرعون شده است، به‌جای اینکه پیرو حضرت موسی باشد؛ زیرا رژیم صهیونیستی فرعون کودکان را می‌کشند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: بر اساس قرآن نباید در مقابل دشمن سستی نشان داد، زیرا شما دارای امید به خداوند هستید، زیرا خداوند زمینه پیروزی را برای شما آماده کرده است، حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت، موجب شده است توان مقاومت افزایش یابد، مقاومت امروز ملت فلسطین برای دنیا باورکردنی نبود؛ زیرا رژیم غاصب به ذلیل‌ترین شرایط خود رسیده است.

امام جمعه اصفهان تأکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق گیرکرده است، این رژیم امروز پیرو فرعون شده است، به‌جای اینکه پیرو حضرت موسی باشد؛ زیرا رژیم صهیونیستی فرعون کودکان را می‌کشد، در طول تاریخ هیچ‌کس مثل نتانیاهو آبروی یهود و مسیحیان را برده است، البته از نظر ما اسرائیل و آمریکای امروز از پیروان واقعی حضرت موسی و عیسی نیستند و کافر مطلق هستند و امروز باید یهودیان و مسیحیان واقعی جنایت‌کاران رژیم صهیونیستی که لکه ننگ شدند را از خود پاک کنند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند حجاب واجب قطعی اسلام است، در ادامه فرمودند امروز دشمنان اسلام سعی دارند از راه ترویج بی‌حجابی به مردم نفوذ پیدا کند، همان‌طوری که در طول تاریخ شاهدیم دشمنان اسلام از راه ترویج بی بردباری به مسلمانان ضربه زدند.

طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: بر ما واجب است طرف‌داری از مظلوم مسلمان که مورد ظلم قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم باتدبیر الهی در این مسیر مقاومت، رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم.

امام‌جمعه اصفهان تأکید کرد: امیدوارم خداوند توفیق کسب تقوا را به ما عنایت کند، به‌ویژه در ماه رمضان که بهار تقوا است، زیرا اگر انسان در این ماه موفق به تقوا نشد، وضعیت سخت خواهد شد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای ارزشمند مؤمنین گذشت است، حضرت علی (ع) می‌فرمایند اگر به دشمن خود قدرت پیدا کردید، شکر خدا را به‌صورت عفو و بخشش به جا بیاورید؛ بنابراین ضرورت دارد باید تمام دلخوری‌ها را از دیگران ببخشیم، امام صادق (ع) می‌فرمایند سعی کنید به هم رحم کنید، همان‌طوری که خداوند توصیه برادری و رفاقت کرده است، خداوند در قرآن می‌فرماید مؤمنان باید با دشمن خدا شدیداً مخالفت کنند و با دوستان خدا دوستی کنند.