ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر در هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان دبیر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان از ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر در هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وحید ملتجی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در فراخوان هفتمین المپیاد […]

ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر در هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان

دبیر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان از ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر در هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وحید ملتجی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در فراخوان هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران تا سیزدهم آبان اعلام شده است، اظهار کرد: در این فراخوان افراد در دو رشته فیلم‌سازی و حوزه محتوا (داستان) امکان حضور دارند و در این راستا متقاضیان طرح داستان یا فیلم کوتاهی که ساخته‌اند را در وبگاه مربوطه بارگذاری و هیئت انتخاب آن‌ها را انتخاب می‌کند.
او با یادآوری اینکه این رویداد اواخر آذر یا اوایل دی‌ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: این المپیاد با انتخاب تعدادی از شرکت‌کنندگان توسط هیئت مذکور با حضور اساتید حوزه سینما بین سه تا پنج روز در اصفهان برگزار می‌شود و در کارگاه‌های مختلف نوجوانان منتخب به تولید فیلم پرداخته و گروه اول، دوم و سوم انتخاب می‌شوند.
دبیر هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان خاطرنشان کرد: بخشی از آموزش‌های مذکور به‌صورت برخط برای تمام شرکت‌کنندگانی که پذیرفته نشده‌اند نیز ارائه می‌شود و افراد می‌توانند از آن کارگاه‌ها استفاده کنند.
او در خصوص تعداد افراد ثبت‌نام کننده در این فراخوان گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر در این فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه آموزش پرورش هم از این طرح استقبال کرده است، تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر از این تعداد شود.
ملتجی ادامه داد: در حال حاضر قرار بر تمدید مهلت مذکور نیست و با توجه به فراخوان دو ماهه این فرایند، نیازی به تمدید نیز احساس نمی‌شود.
به گفته او، قرار است باشگاهی تشکیل شود که در طول سال دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف برای اعضای باشگاه مذکور برگزار شود و در ادامه نیز رویدادهای بیشتری اتفاق می‌افتد.
دبیر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان اظهار کرد: هدف اصلی این المپیاد این است که مسئله اصلی فیلم‌سازی بر مبنای هویت ملی-اسلامی پیش برود.