مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری از تداوم آب‌رسانی به مردم سیل‌زده استان در شرایط اضطراری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، احمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از تداوم آب‌رسانی به مردم سیل‌زده چهارمحال و بختیاری در شرایط اضطراری خبر داد و گفت: در جهت دسترسی مردم سیل‌زده استان […]

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری از تداوم آب‌رسانی به مردم سیل‌زده استان در شرایط اضطراری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، احمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از تداوم آب‌رسانی به مردم سیل‌زده چهارمحال و بختیاری در شرایط اضطراری خبر داد و گفت: در جهت دسترسی مردم سیل‌زده استان به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی شرکت آب و فاضلاب اقدام به توزیع آب بسته‌بندی با دستگاه تمام اتوماتیک خود نموده است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرها و روستاهایی که درگیر سیل شده‌اند در کمترین زمان ممکن با سعی و تلاش شبانه‌روزی همکاران سیستم آب‌رسانی آن‌ها ترمیم شده و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه با راه‌اندازی دستگاه بسته‌بندی آب شرکت آب و فاضلاب و ارسال آب بسته‌بندی به نقاط آسیب‌دیده تانکرهای آب‌رسانی سیار این شرکت نیز در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده است.

محمدی افزود: شهرها و روستاهایی در شهرستان‌های بن، کوهرنگ، شهرکرد، سامان، اردل و لردگان درگیر سیل ناشی از مانسونی شده‌اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه اکیپ‌های حوادث آب درگیر برقراری جریان آب پایدار در شبکه آب‌رسانی هستند اکیپ‌های حوادث فاضلاب این شرکت نیز در جهت تخلیه گل و لای از منازل مردم در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده در سطح استان هستند.