کاهش تعداد مصدومان حادثه تروریستی کرمان به ۲۵ نفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر تعداد مصدومان حادثه تروریستی کرمان به ۲۵ نفر کاهش یافته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی احمدی‌نژاداظهار کرد: تا ساعت شش صبح امروز شنبه بیست‌وسوم دی ۱۰ مصدوم در بخش آی‌سی‌یو و ۱۵ نفر […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر تعداد مصدومان حادثه تروریستی کرمان به ۲۵ نفر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی احمدی‌نژاداظهار کرد: تا ساعت شش صبح امروز شنبه بیست‌وسوم دی ۱۰ مصدوم در بخش آی‌سی‌یو و ۱۵ نفر در سایر بخش‌ها بستری هستند.

وی افزود: از میان مصدومان باقی‌مانده و بستری در حال حاضر در بخش‌های ویژه و عادی، ۹ زن، شش مرد و سایرین کودک زیر ۱۵ سال هستند که روند درمان آن‌ها در حال پیگیری است و ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، تروریست‌های کوردل عصر روز چهارشنبه، سیزدهم دی، هم‌زمان با مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم انجام شد، انفجاری که به گفته مسئولان حاوی ساچمه‌های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفته است.