دومین مراسم تقدیر از فعالین طرح بازخوانی وصیت نامه شهدا برگزار شد دومین مراسم تقدیر از فعالین طرح بازخوانی وصیت نامه خوانی شهدا در شهرستان امیدیه استان خوزستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این مراسم که با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه […]

دومین مراسم تقدیر از فعالین طرح بازخوانی وصیت نامه شهدا برگزار شد

دومین مراسم تقدیر از فعالین طرح بازخوانی وصیت نامه خوانی شهدا در شهرستان امیدیه استان خوزستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این مراسم که با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان امیدیه و دانش آموزان شرکت کننده در طرح بازخوانی وصیت نامه شهدا برگزار شده بود، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان امیدیه ضمن خوش خیر مقدم به حاضرین برای دانش آموزان شرکت کننده در این طرح آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه این شهرستان نیز به تبیین معنای وصیت پرداخت و در مورد وصیت نامه شهدا و ارزشمندی وصیت نامه های آنها توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه این مراسم توسط یکی از دانش آموزان، نمایشی با موضوع دل داغدار مادران شهدا به ویژه شهدایی که پیکر مطهر آنها تاکنون بازنگشته، اجرا کرد و در پایان با توجه به سخن شهید سلیمانی که در هر خانه باید عکس یک شهید باشد، قاب عکس یکی از شهدا که به شکل زیبایی طراحی شده بود به عنوان هدیه به این دانش آموزان اهدا شد تا به عنوان تصویر رفیق شهید خویش در منزل نصب نمایند.

شایان ذکر است در میان این دانش آموزان فرزند شهید مدافع حرم حضور داشت که تصویر قاب عکس پدر خود را در دست یکی از دوستانش دید و با دیدن تصویر پدر اشک در چشمانش حلقه زده و از او خواست تا قاب عکس پدر را به خودش بدهد و قابی دیگر را به دوست وی بدهند.

به گزارش شهید یاران،طرح بازخوانی وصیت نامه شهدا از دو سال پیش از سوی این پایگاه خبری در سراسر کشور آغاز شده و در مرحله اول از شرکت کنندگان در استان بوشهر و این بار از شرکت کنندگان در استان خوزستان تجلیل شد.