افزایش شهدای نوار غزه به بیش از ۸۸۰۰ نفر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد پنجشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به ۸۸۰۵ شهید و ۲۲۲۴۰ مجروح افزایش یافته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد پنجشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز […]

افزایش شهدای نوار غزه به بیش از ۸۸۰۰ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد پنجشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به ۸۸۰۵ شهید و ۲۲۲۴۰ مجروح افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد پنجشنبه اعلام کرد که از زمان آغاز حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به این منطقه از روز هفتم اکتبر، ۸۸۰۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۲۲۴۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

این وزارتخانه همچنین افزود که تعداد قربانیان جنایت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در منطقه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه، به ۱۹۵ شهید، ۷۷۷ مجروح و ۱۲۰ مفقود افزایش یافته است.

همزمان سازمان هلال‌احمر فلسطین نیز گفت: «بیش از دو ساعت است که محوطه نزدیک بیمارستان القدس در منطقه تل‌الهوی در غزه زیر بمباران شدید قرار دارد».

هلال احمر فلسطین توضیح داد: «کارکنان بیمارستان و بیش از ۱۴ هزار فلسطینی آواره که در این مرکز درمانی حضور دارند، از این بمباران شدید بسیار وحشت‌زده هستند».

از سوی دیگر، برخی منابع صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که نظامیان اشغالگر کمتر از نیم مایل یا ۸۰۰ متر با تقسیم نوار غزه به دو نیمه فاصله دارد تا شمال نوار غزه را از ناحیه جنوبی جدا کنند