جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از آغاز اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و مقابله جدی با اراذل و اوباش در تفرجگاه ها و پارک های سطح استان اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی […]

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از آغاز اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و مقابله جدی با اراذل و اوباش در تفرجگاه ها و پارک های سطح استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر تصریح کرد:به منظور ارتقاء امنیت محله ها و تفرجگاه ها و پارک هایی که معتادان متجاهر، خرده فروشان مواد مخدر و یا اراذل اوباش حضور داشته باشند از امروز طرح جمع آوری این افراد پرخطر اعم از معتادان متجاهر ، خرده فروشان و اراذل و اوباش در اصفهان آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از شهروندان درخواست کرد: با مشاهده معتادان متجاهر ، خرده فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش در سطح تفرجگاه ها و پارک های محله خود سریعا مراتب را به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.