مسابقات حفظ ۱۰ جزء مراکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ویژه آقایان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مسابقات حفظ مراکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در مقطع ۱۰ جزء ویژه […]

مسابقات حفظ ۱۰ جزء مراکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ویژه آقایان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، مسابقات حفظ مراکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در مقطع ۱۰ جزء ویژه آقایان امروز، ۳ آذرماه در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر شاهسونی، مدیر مراکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)  در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایکنا گفت: جمعاً ۱۲ مرکز شبانه‌روزی در نقاط مختلف کشور از جمله استان فارس، قم، لرستان، تهران، خراسان رضوی و… فعال هستند که ۲ مرکز برای بانوان و ۱۰ مرکز برای آقایان است.
وی به برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: مرحله اول مسابقات در خود مراکز شبانه‌روزی برگزار شده است و از بین افرادی که در آن مرکز حضور دارند هر مرکز به تعداد هر ۱۰ نفر یک نفر را به عنوان نماینده انتخاب کرده است.
مدیر مراکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه این مسابقه به یاد شهدای  شاهچراغ(ع) در جوار این حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه بین رده سنی ۱۴ تا ۲۰ سال ویژه آقایان است؛ ۱۸ شرکت‌کننده از مراکز سراسر کشور در مقطع ۱۰ جزء امروز به رقابت پرداختند که به نفرات اول تا پنجم جوایزی اهدا می‌شود.
شاهسونی در پایان با اشاره به نحوه ثبت‌نام این مراکز شبانه‌روزی یادآور شد: اردیبهشت‌ماه هر سال ثبت نام از طریق سایت مؤسسه انجام می‌شود و در اواخر خرداد و اوایل تیرماه نیز مصاحبه می‌دهند و ۴۵ روز دوره آزمایشی برگزار می‌شود و پس از آن برای دوره یک‌ساله گزینش می‌شوند.