موافقت با راه‌اندازی یک دفتر خدمات‌مسافرتی جدید در کردستان معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از موافقت کمیسیون فنی نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با راه‌اندازی یک آژانس خدمات مسافرتی جدید در استان خبر داد. به‌گزارش پایگاه خبری شهید یاران از کردستان:معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی […]

موافقت با راه‌اندازی یک دفتر خدمات‌مسافرتی جدید در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از موافقت کمیسیون فنی نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با راه‌اندازی یک آژانس خدمات مسافرتی جدید در استان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری شهید یاران از کردستان:معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی افزود: با نظر اعضای حاضر در جلسه با یک درخواست موافقت، با یک درخواست مخالفت و برای دو درخواست بررسی مجدد در نظر گرفته شد.

آرمان وطن‌دوست روز یکشنبه ٢٨ آبان‌ماه ١۴٠٢ در جلسه کمیته‌فنی دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری استان، اظهار کرد: در این جلسه درخواست ۴ نفر متقاضی راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در سطح استان بررسی شد.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۹ دفتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری در استان فعالیت دارند افزود: عملکرد مدیران این بخش به‌صورت مستمر بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تورهای بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد.

وطن‌دوست یادآور شد: کمیته فنی دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیری در خصوص مسائلی از جمله ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات این بخش تشکیل می‌شود.