روابط عمومی وزارت در مورد کشف یک جسد در پرواز روز پنجشنبه خطوط هوایی لوفت هانزا در مسیر تهران- فرانکفورت، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا/در اطلاعیه روابط عمومی وزارت […]

روابط عمومی وزارت در مورد کشف یک جسد در پرواز روز پنجشنبه خطوط هوایی لوفت هانزا در مسیر تهران- فرانکفورت، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: از روز گذشته و اولین دقایق وزارت امور خارجه در جریان موضوع قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا/در اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران همچنین اعلام شده است، موضوع از طریق برقراری تماس کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت و سفارت کشورمان در برلین با مقامهای آلمانی ذیربط در این خصوص، در دست پیگیری بوده، ولیکن تا کنون اطلاعات مستندی از طرف آلمانی دریافت نشده است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پایان این اطلاعیه اعلام کرده است، در صورت کسب اطلاعات بیشتر، مراتب مورد اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت.

بنابر ادعای روزنامه‌های آلمانی، در پروازی که از مبدا تهران در فرودگاه فرانکفورت نشسته بود، یک جسد کشف شده است که منجر به لغو شدن پرواز برگشت این هواپیما شد.