شهر به نمادهای حماسه آفرینی ۲۵ آبان مزین می شودمدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب نمادها و المان های ویژه همزمان با روز ۲۵ آبان ماه در سطح شهر خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: همزمان با روز ۲۵ آبان ماه که به عنوان […]



شهر به نمادهای حماسه آفرینی ۲۵ آبان مزین می شود
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب نمادها و المان های ویژه همزمان با روز ۲۵ آبان ماه در سطح شهر خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: همزمان با روز ۲۵ آبان ماه که به عنوان روز حماسه آفرینی مردم اصفهان شناخته می شود و از امسال به عنوان روز اصفهان نیز ثبت شده است، اقدامات ویژه ای در زمینه زیباسازی شهر اصفهان انجام می شود.
او افزود: به این مناسبت دیواره پازلی جهان نما با شعار «تا پای جان برای ایران» به طرح متناسب با سالروز حماسه ۲۵ آبان مزین می شود.
او از نصب ۵ هزار متر ریسه پارچه ای منقش به تصاویر شهدای اصفهان در سطح شهر خبر داد و افزود: اهتزاز ۵ ابرپرچم در نقاط مختلف شهر و نصب ۲ هزار پرچم در مناطق پانزده گانه از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی به این مناسبت است.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، در این ایام فضاسازی قطعه شهدای عملیات محرم در گلستان شهدای اصفهان نیز انجام می شود.