برف برخی مدارس استان اصفهان را به تعطیلی کشاند سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و آغاز به کار با تاخیر برخی مدارس شهرستان‌های استان اصفهان در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه به علت بارش برف خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی […]

برف برخی مدارس استان اصفهان را به تعطیلی کشاند

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و آغاز به کار با تاخیر برخی مدارس شهرستان‌های استان اصفهان در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه به علت بارش برف خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : به علت بارش سنگین برف، تمامی مقاطع شهرستان های سمیرم و باغبهادران تعطیل خواهند بود و مقاطع ابتدایی دهاقان، شهرضا، و زرین شهر فردا ۲۸ دی ماه تعطیل خواهد بود. سایر مقاطع تحصیلی دهاقان، زرین شهر و شهرضا نیز فردا با دو ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود : مدیران مدارس به نحوی برنامه ریزی کنند که مدارسی که فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد این تاخیر در ساعت پایانی جبران شود.

سلمانی خاطر نشان‌ کرد : امتحانات داخلی مدارس مقطع متوسطه شهرستان‌های ذکر شده با تشخیص مدیر مدرسه در ساعات آموزشی فردا برگزار خواهد شد.