افزایش خدمات پستی در روزهای پایانی سال در راستای رضایتمندی مردم مدیر کل پست استان اصفهان در جلسه برنامه ریزی خدمات پستی استان در پایان سال با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی بر لزوم افزایش کیفی خدمات و ساعت ارائه خدمات در واحد های قبول دولتی تاکید نمود . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

مدیر کل پست استان اصفهان در جلسه برنامه ریزی خدمات پستی استان در پایان سال با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی بر لزوم افزایش کیفی خدمات و ساعت ارائه خدمات در واحد های قبول دولتی تاکید نمود .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، جلسه برنامه ریزی جهت ارائه خذمات ئر روز های پایانی سال با حضور باقری مدیر کل ، معاونین ، روسای امور اداری ، حراست ، بازرسی ، فناوری شهرستان و روابط عمومی برگزار شد .
باقری در این جلسه با تاکید بر اینکه وظیفه ما ارائه خدمات کیفی به مردم می باشد ، بیان داشت با افزایش ترافیک مرسولات پستی در ایام منتهی به پایان سال وبهره گیری از ظرفیت‌های موجود و تلاش و همت کارکنان، افزایش ساعت واحد های قبول و کشیک موزعین در روز های تعطیل خدمات پستی را بدون وقفه به مشتریان ارائه خواهیم داد .
وی درباره فعالیت پست استان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مشتریان و جلب رضایت آنان وهمچنین ارائه خدمات مطلوب به همه مردم در ایام پایانی سال و نوروز سال ۱۴۰۳ واحدهای توزیع و قبول به شرح ذیل خدمات پستی را ارائه می‌دهند.
۱- از اسفند ماه تا پایان سال جاری تمامی واحد های پست دولتی در سراسر استان تا ساعت ۱۶ باز بوده و خدمات پستی ارائه می دهند .
۳-ناحیه پستی نشاط در روز های غیر تعطیل تا ساعت ۲۰ باز بوده و در روز های (۱۸،۲۵، ۲۹اسفند ) از ساعت ۸ الی ۱۳ دارای کشیک قبول مرسولات است.
۴- نواحی پستی فیض ، ملک شهر و بهارستان در روز های (۱۸،۲۵،و۲۹ اسفند ماه ) از ساعت ۸ الی ۱۳ دارای کشیک قبول مرسولات است.
۲-ناحیه پستی نشاط در روزهای دوم، چهارم و دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و همچنین باجه مرکزی تمام ادارات پست شهرستان‌های تابعه پست اصفهان در روزهای ذکر شده از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ دارای شیفت قبول مرسولات هستند.
مدیر کل پست استان اصفهان افزود: تمام واحدهای پستی فوق موظفند در صورت حضور مشتری در باجه‌های قبول‌، بدون توجه به ساعات یاد شده تا آخرین مشتری را پذیرش و حسب ضرورت و نیاز مشتریان ساعت کشیک را افزایش دهند.
وی همچنین گفت: باجه‌های مرسولات معطله در واحدهای مذکور نیز از ساعت ۸ تا ۱۳ باز است.