تیم‌ ملی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی به‌ مصاف عراق می‌رود تیم‌ ملی جوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا باید شنبه هفته آینده در برابر عراق بایستد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امروز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه روز پایانی مرحله‌گروهی رقابت‌های جام ملت‌های جوانان (زیر ۲۰ سال) آسیا […]

تیم‌ ملی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی به‌ مصاف عراق می‌رود

تیم‌ ملی جوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا باید شنبه هفته آینده در برابر عراق بایستد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امروز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه روز پایانی مرحله‌گروهی رقابت‌های جام ملت‌های جوانان (زیر ۲۰ سال) آسیا پیگیری شد و تیم‌های ملی ازبکستان، عراق، ایران و استرالیا به مرحله یک‌چهارم نهایی این تورنمنت صعود کردند و آماده خواهند شد تا بازی‌های خود را در مرحله حساس حذفی به انجام برسانند.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در ورزشگاه استقلال شهر فراغه ازبکستان از ساعت ۱۳:۳۰ به‌وقت تهران در آخرین بازی به مصاف ویتنام رفت و با گل‌های محمدامین حزباوی، سعید سحرخیزان و محمدجواد حسین‌نژاد به پیروزی قاطعانه سه بر یک مقابل حریف مدعی خود دست یافت و به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

بر همین اساس و پس از تساوی یک بر یک عراق مقابل سوریه، تیم ملی عراق با چهار امتیاز به عنوان تیم دوم گروه اول حریف ایران که به عنوان تیم نخست گروه دوم به دور حذفی رفته بود در مرحله یک‌چهارم نهایی شد و باید روز شنبه _ بیستم اسفندماه _، این جدال مهم برگزار شود. استرالیا و ازبکستان نیز دو رقیب مدعی باید در برابر هم صف‌آرایی کنند.

پس از مشخص شدن هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال جوانان (زیر ۲۰ سال) ۲۰۲۳ آسیا، تیم‌های پیروز این دیدارها با صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۳ جوانان را به دست خواهند آورد.