رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه ایران همواره حامی سوریه بوده است، تاکید کرد ترکیه یا کشورهای عربی اگر خواهان عادی کردن روابط خود با دمشق هستند باید این رویکرد خود را در عمل نشان دهند نه حرف. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،هفته گذشته «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه نشستی در کاخ ریاست‌جمهوری […]

رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه ایران همواره حامی سوریه بوده است، تاکید کرد ترکیه یا کشورهای عربی اگر خواهان عادی کردن روابط خود با دمشق هستند باید این رویکرد خود را در عمل نشان دهند نه حرف.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،هفته گذشته «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه نشستی در کاخ ریاست‌جمهوری دمشق با جمعی از روزنامه‌نگاران و کارشناسان سوری به دور از کانون توجه رسانه‌ها داشت. این دیدار که طی آن به مسائل مختلف سوریه پرداخته شد حدود ۳ ساعت به طول انجامید و بشار اسد به مجموعه‌ای از سوالات که حاضران مطرح کرده بودند پاسخ داد.

درحالی که عمده صحبت‌های بشار اسد در این نشست مربوط به مسائل داخلی سوریه، تاثیرات جنگ بر جامعه و اقتصاد این کشور و همچنین مشکلات معیشتی و اقتصادی سوری‌ها در نتیجه محاصره و تحریم‌های تحمیل شده از جانب غرب بود، اما او بخشی از سخنان خود را نیز به اظهار نظر درباره برخی مسائل سیاسی مرتبط با روابط کشورهای همسایه سوریه یا کشورهای فعال در پرونده سیاسی این کشور اختصاص داد.