طی مراسمی با حضور دکتر زارعی کوشا، شش مدیرکل ستادی استانداری کردستان معرفی شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، با برگزاری مراسمی با حضور استاندار کردستان و معاونین وی شش مدیرکل ستادی استانداری کردستان تکریم و معارفه شدند. در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات گلرخ سامی، علی مراد بهمنی به […]

طی مراسمی با حضور دکتر زارعی کوشا، شش مدیرکل ستادی استانداری کردستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، با برگزاری مراسمی با حضور استاندار کردستان و معاونین وی شش مدیرکل ستادی استانداری کردستان تکریم و معارفه شدند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات گلرخ سامی، علی مراد بهمنی به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان معرفی شد.

همچنین با حکم استاندار کردستان حامد فریور به عنوان سرپرست دفتر فناوری، اطلاعات، فضای مجازی و شبکه دولت استانداری کردستان منصوب و معرفی شد و از خدمات پیمان خلیلی تقدیر شد.

در این مراسم کاوه باباجانی به عنوان مدیرکل اداری و مالی استانداری منصوب و معرفی شده و از خدمات عزیزالله رضای تقدیر شد و ضمن معرفی رضا شاملی به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری از خدمات باباعلی مردوخی تقدیر شد.

همچنین با معرفی موحد امان الهی به عنوان سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، از خدمات فرزاد حسنی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

همچنین با تقدیر از خدمات مراد جعفری، محمدرضایی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری معرفی شد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان