حجت‌الاسلام انصاریان گفت: پیش از محرم عده‌ای پیام‌هایی ارسال می‌کردند که در جلسات عزاداری شرکت نکنید و سیاه‌ نپوشید، اما مشاهده می‌کنید حضور مردم چند برابر شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مراسم عزاداری دهه اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان مفسر قرآن کریم از ساعت ۶ صبح در حسینیه […]

حجت‌الاسلام انصاریان گفت: پیش از محرم عده‌ای پیام‌هایی ارسال می‌کردند که در جلسات عزاداری شرکت نکنید و سیاه‌ نپوشید، اما مشاهده می‌کنید حضور مردم چند برابر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مراسم عزاداری دهه اول محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان مفسر قرآن کریم از ساعت ۶ صبح در حسینیه هدایت واقع در میدان قیام، خیابان ری، کوچه رقیب دوست برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام انصاریان صبح امروز یکشنبه اول مردادماه در این مراسم اظهار داشت: نور اباعبدالله(ع) با نور حق تعالی پیوند خورده است و این نور را تا قیامت نمی‌توان خاموش کرد.

واکنش حجت‌الاسلام انصاریان به کمپین سیاه نپوشید

وی افزود: پروردگار می‌فرماید که تا قیامت عده‌ای با حرف‌های نجس خود می‌خواهند این نور را خاموش کنند اما من پشتوانه این نور هستم و این نور را تا اوج کمال بالا می‌برم.

انصاریان تصریح کرد: همان‌گونه که پیش از محرم عده‌ای پیام‌هایی ارسال می‌کردند، مبنی بر اینکه در جلسات عزاداری شرکت نکرده و سیاه‌پوشی نکنید اما مشاهده می‌کنید که حضور مردم چند برابر شده است. جوانان و عزیزانم از جلسات اباعبدالله(ع) هیچ‌گاه فاصله نگیرید چرا که این نور دست گناه را از روی سر ما برمی‌‌دارد