رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در نشست صمیمانه با دبیران کانون های جوانان هلال احمر استان اصفهان : کاری که با اخلاص همراه باشد ماندگار است و کارهای شما در سازمان جوانان مصداق روشنی از این کارهای ماندگار است . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط […]

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در نشست صمیمانه با دبیران کانون های جوانان هلال احمر استان اصفهان : کاری که با اخلاص همراه باشد ماندگار است و کارهای شما در سازمان جوانان مصداق روشنی از این کارهای ماندگار است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ دکتر گلفشان در نشست صمیمانه با دبیران کانون های جوانان هلال احمر استان اصفهان که صبح امروز در خانه معلم برگزار شد با بیان اینکه کارهایی که سازمان جوانان در دوران شیوع کرونا انجام داد کارهای مثال زدنی و کم نظیری بود و باعث تقدیر مسئولین کشوری از مجموعه جمعیت هلال احمر شد اظهار داشت : تلاش شما و دیگر اعضای هلال احمر ثابت کرد کاری که با اخلاص همراه باشد ماندگار است و کارهای شما در سازمان جوانان مصداق روشنی از این کارهای ماندگار است .

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت : تلاش می کنیم اردوهای منطقه ای سازمان را فعال کنیم و مسیری را دنبال خواهیم کرد که اتفاقات خوبی را برای شما اعضای فعال رقم بزند و باعث پویایی و بالندگی اعضای سازمان بشود .

وی با اشاره به اینکه دو طرح سازمان جوانان در نشست اخیر فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان طرح های بین المللی شناخته شد ، خاطر نشان کرد : تلاش های ارزنده شما عزیزان باید بیش از پیش به جامعه معرفی گردد و این در ترویج و گسترش ارزش های دینی و انسانی در جامعه موثر خواهد بود .

دکتر گلفشان تاکید کرد : دل مهربان داشتن از نشانه های ایمان به خداست و مادر سازمانی کار می کنیم که مهربانی جزئی لاینفک و جدانشدنی از فعالیت های آن است .

در ادامه این نشست صمیمانه ، دبیران کانون های جوانان هلال احمر استان اصفهان به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و به معرفی برنامه های پیش روی کانونهای جوانان پرداختند .

شایان ذکر است رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از کارگاه آموزشی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه فرماندهان تیم سحر به اصفهان سفر کرده بود .