دولت و مردم سوریه خود را برای استقبال از آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به دمشق آماده کرده اند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، خیابان های دمشق و اطراف این شهر به ویژه منطقه «زینبیه» شستشو شده و پرچم های جمهوری اسلامی ایران و سوریه در کنار هم در […]

دولت و مردم سوریه خود را برای استقبال از آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به دمشق آماده کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، خیابان های دمشق و اطراف این شهر به ویژه منطقه «زینبیه» شستشو شده و پرچم های جمهوری اسلامی ایران و سوریه در کنار هم در خیابانها نصب شده و به اهتزاز در آمده است.

دهها بنر نیز که در آنها تصاویری از آیت الله رییسی به تنهایی و یا با بشار اسد رییس جمهور سوریه وجود دارد، در پایتخت سوریه و مسیر فرودگاه به دمشق نصب شده است.

در برخی از بیلبوردها تصاویری از دیدارهای قبلی آیت الله رییسی و بشار اسد و همچنین رشادت های مدافعان حرم و ارتش سوریه در آزادسازی این کشور از لوث تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال پخش است.

تا ساعاتی دیگر قرار است آیت الله رییسی در راس یک هیات بلند پایه اقتصادی – سیاسی در سفری دو روزه وارد دمشق پایتخت سوریه شود.

این اولین سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران پس از ۱۳ سال به سوریه می باشد.