مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا منصوب شد شهردار اصفهان با صدور حکمی «محسن آنالویی» را به‌عنوان مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا، منصوب کرد. به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با صدور حکمی محسن آنالویی را به‌عنوان مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا منصوب کرد. آنالویی، سوابقی همچون مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان، عضو شورای عالی بسیج رسانه استان اصفهان، مسئولیت […]

مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا منصوب شد

شهردار اصفهان با صدور حکمی «محسن آنالویی» را به‌عنوان مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا، منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با صدور حکمی محسن آنالویی را به‌عنوان مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا منصوب کرد.

آنالویی، سوابقی همچون مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان، عضو شورای عالی بسیج رسانه استان اصفهان، مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان، سه سال دبیر تبیین مواضع استان و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور را در کارنامه دارد.

در متن حکم انتصاب مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا آمده است:

«پس از گذشت حدود یک سال‌ونیم از حکمروایی شهری در مدیریت جدید و لزوم سرعت‌بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف رسانه‌ای شهرداری، شما را که فردی متعهد، متخصص و صاحب‌تجربه در حوزه مطبوعات و رسانه‌های عمومی هستید به سمت مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاه تحویل‌آفرین نسبت به بهبود محتوایی و چابک‌سازی این خبرگزاری همت گمارید تا اصفهان بیش‌ازپیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و اصحاب محترم رسانه در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان