به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، علیرضا زندیان، از درخواست استاندار و مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آینده نزدیک این سفر انجام خواهد شد. وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی دولت به علت شیوع کرونا فعلا متوقف شده است، افزود: سفر رئیس‌جمهور بعد ازبهبود شرایط کنونی […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، علیرضا زندیان، از درخواست استاندار و مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آینده نزدیک این سفر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی دولت به علت شیوع کرونا فعلا متوقف شده است، افزود: سفر رئیس‌جمهور بعد ازبهبود شرایط کنونی به لحاظ شیوع سویه جدید کرونا، در اولویت قرار گرفته است.
این نماینده مجلس تصریح کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده، اگر ستاد کرونا اجازه بدهند، این سفر قبل از پایان سال‌جاری انجام خواهد شد در غیراینصورت در اوایل سال جدید، چرا که طبق صحبتی که با شخص رئیس‌جمهور و مخبر معاون اول رئیس‌جمهور داشته آنان در راستای عمل به این دستورالعمل‌ها و لزوم صیانت از جان شهروندان،خود را تابع تصمیمات ستاد کرونا می‌دانند.
وی گفت: برای بهبود شرایط کنونی کرونا و سفر آیت‌الله رئیسی به کردستان لحظه‌شماری کرده، چراکه یقیناً این سفر مایه خیر و برکت، جهش اعتباری و توسعه و پیشرفت بیش از پیش این استان خواهد شد.
زندیان عنوان کرد: البته به جز کردستان، چندین استان دیگر نیز هنوز میزبان رئیس‌جمهور نشده که امیدواریم هرچه زودتر این افتخار نصیب‌مان شود.
گفتنی است؛ سفرهای استانی رئیس‌جمهور از نهم بهمن ماه جاری به دلیل شرایط کنونی کرونا متوقفشده است.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان