پیام مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس    سید مهدی سیدین نیا ، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز قدس پیامی صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،متن این پیام به شرح […]

سید مهدی سیدین نیا ، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ‌ ..
“ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آنرا هلاک سازد…”
سوره مبارکه انبیاء – آیه ۱۸
امروز جنایات هولناک صهیونیست ها در غزه ، قتل عام ، نسل کشی و به خاک و خون کشیدن هزاران مرد و زن و کودک مظلوم ، چهره این گرگ خون آشام را از پشت پرده های تزویر در پیش روی ملتها بیرن کشیده و خطر حضور منحوس این حیوان درنده را در قلب سرزمین های اسلامی بیش از پیش آشکار کرده است.
مصیبت بزرگ غزه در قلب فلسطین اشغالی در دل هر انسان با وجدان و با شرف در هر کجای جهان  آتشی است که جز به آزادی قدس شریف و رهایی آن مردمان مظلوم مقتدر از چنگال وحوش اسراییلی فرو نخواهد نشست و البته که مصیبت بالاتر به اشاره رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ، سکوت در مقابل این مصیبت است .
آنچه بر فلسطین اشغالی گذشته و می گذرد حجت را بر تکلیف هر انسان آزاده ای تمام کرده است و در پی آن مسئولیت  أصحاب متعهد فرهنگ و هنر و رسانه صد چندان .
یه یقیین بکارگیری دست و قلم و زبان هنرمندانه برای دفاع از مظلوم ، خود جهاد عظیمی است با سلاح هنر. هنری که بازهم به اشاره رهبر حکیم انقلاب یک رسانه است و در دنیایی که امروز درگیر چالشهای رسانه ای است بیش از ابزارهای جنگی می تواند موثر دربه عقب راندن و شکست دشمن باشد .
اینک اهالی متعهد و شریف فرهنگ و هنر و رسانه در آستانه روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی عظیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی درباره ملت مقاوم و صبور فلسطین و قدس شریف ، عهد می بندد که تمام توان  رسانه ای خود را در تبیین هنرمندانه این اصول و به تصویر کشیدن مقاومت و صبر تاریخی ملت قهرمان فلسطین بکار خواهد بست . بِاِذنِ الله.
به روح بلند همه شهدای جبهه مقاومت درود و سلام می‌فرستیم و به وعده الهی ایمان داریم.

نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ
یارى از جانب خدا و پیروزى نزدیکى است . مؤمنان را بشارت ده.
سوره مبارکه صف – آیه ۱۳

سید مهدی سیدین نیا
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان

۱۵ فروردین ۱۴۰۳