یک شهید گمنام مهمان مدرسه ابتدایی رهاورددرچه شهر شاهد نمونه کشور دراصفهان شهرستان خمینی شهر شد صبح امروز پیکر مطهر یک شهید گمنام دردبستان و پیش دبستانی رهاوردمنطقه درچه خمینی شهر اصفهان، بر دوش دانش آموزان این مدرسه تشییع شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به همت و با همکاری پایگاه خبری شهید […]

یک شهید گمنام مهمان مدرسه ابتدایی رهاورددرچه شهر شاهد نمونه کشور دراصفهان شهرستان خمینی شهر شد

صبح امروز پیکر مطهر یک شهید گمنام دردبستان و پیش دبستانی رهاوردمنطقه درچه خمینی شهر اصفهان، بر دوش دانش آموزان این مدرسه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به همت و با همکاری پایگاه خبری شهید یاران و مدیریت مدرسه رهاورد جناب آقای حسین شاهنظری در شهر شاهد نمونه کشور درچه شهرستان خمینی شهر اصفهان دانش آموزان و والدین آن ها با همراهی مسئولین این مدرسه، به استقبال یک شهید گمنام در مدرسه خود رفته و ضمن درد دل با این شهید و تقاضای حاجت، به اجرای سرود و دکلمه مرتبط با حجاب،حضرت زهرا(س)و شهید و شهادت،پرداخته و همراه با مربیان خود این شهید گمنام را تا درب خروجی مدرسه تشییع و همراهی کردند.
شایان ذکر است این شهید گمنام از شهدای تازه تفحص شده در شرق دجله بود که همزمان با دیگر شهدای تازه تفحص شده در روز سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) در خانه ابدی آرام می گیرند.
خبرنگار: الهام خانی