نخستین جلسه قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور معاون توسعه هماهنگی اقتصادی استانداری و سایر اعضا و مدعوین در استانداری اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، در این نشست مرتضوی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، هدف […]

نخستین جلسه قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور معاون توسعه هماهنگی اقتصادی استانداری و سایر اعضا و مدعوین در استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، در این نشست مرتضوی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، هدف از شکل گیری این قرارگاه را ایجاد بستر مناسب به منظور رشد، پویایی و بالندگی هرچه بیشتر شرکت ها و صنایع دانش بنیان عنوان کرد و وظیفه حاضرین را کمک به تحقق حداکثری شعار «تولید، اشتغال آفرین، دانش بنیان» تبیین نمود.

وی، با بیان مواردی بر اهمیت توسعه بستر مناسب برای ارائه محصولات بین المللی دانش بنیان در بازارهای ملی و فراملی تاکید و خاطر نشان کرد: باید هیاتی در قالب اتاقی متشکل از افراد حقیقی و حقوقی به همراه کمیته های کارشناسانه زیرمجموعه در راستای شناسایی نیازهای فناورانه، احصا و تحصیل مسائل و مشکلات، فرصت ها و تهدیدات، ظرفیت ها و … شرکت های دانش بنیان تشکیل شود که در قالب یک استراتژی همه شمول و آینده نگرایانه نسبت به رفع مشکلات و سامان بخشی به دغدغه های متولیان این امر اقدامات جامع محقق نماید.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان، در ادامه کلیه دستگاه های اداری و اجرایی استان را مکلف ساخت بر اساس قوانین جاری کشور، بسته های حمایتی خود را از شرکت های دانش بنیان و به دبیرخانه این قرارگاه اعلام و اظهار نمایند.