ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی استان در رویکرد جدید طرح نور خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی، عنوان کرد: در رویکرد […]

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی استان در رویکرد جدید طرح نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی، عنوان کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود:طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه های مرتبط می رسانند.

حسینی بیان کرد:این ارزیابی ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش آموزان از مدرسه انجام می شود و قرار است عواقب بی حجابی دانش آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.