مراسم اجتماع دختران حاج قاسم در سالن اجتماعات گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام کشاورز، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از دختران استان اصفهان برگزار می شد، با اشاره به حدیثی از مولا امیرالمومنین اظهار داشت:«قیمت کل امر ما یحسنه» قیمت هر شخص به انتخاب هایی […]

مراسم اجتماع دختران حاج قاسم در سالن اجتماعات گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام کشاورز، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از دختران استان اصفهان برگزار می شد، با اشاره به حدیثی از مولا امیرالمومنین اظهار داشت:«قیمت کل امر ما یحسنه» قیمت هر شخص به انتخاب هایی است که دارد.

وی افزود: قیمت حاج قاسم هم به انتخاب هایی بود که داشت و حاج قاسم بین دوگانه هایی که قرار می گرفت پنج ،دو گانه را خیلی مواظب بود و با رعایت آنها قیمت او بالا رفت.
کارشناس تربیتی و اخلاقی دو گانه اول را دوگانه قیام و قعود بیان کرد و گفت: حاج قاسم مرد قیام بود و مرد نشستن نبود.
و قیام دختران حاج قاسم با شرکت در جنگ نیست بلکه می توانید با اقدام صحیح در فضای مجازی می توانید قیام کنید.

وی اذعان داشت: دو گانه دوم، خلوت و شهرت است و حاج قاسم به دنبال شهرت نبود و حاج قاسم چون نمی خواست دیده شود خداوند اینچنین او را به چشم مردم آورد.
حجت‌الاسلام کشاورز در ادامه از دوگانه سوم یاد کرد و اظهارداشت: «نفس و ناس»،دو گانه سوم است که حاج قاسم بین خود و مردم ،مردم را انتخاب کرد و بین دختر خود و دختر دیگران فرقی نمی گذاشت.
وی افزود: دوگانه چهارم رفیق و نارفیق بود وحاج قاسم بین رفیق و نارفیق رفیق را انتخاب کرد و رفیق حاج قاسم شهدا بودند.
حجت‌الاسلام کشاورز بیان کرد: دوگانه پنجم دوگانه سرباز و سردار بود و حاج قاسم سلیمانی همیشه می خواست سرباز باشد و خاکی بود و غرور و تکبر نداشت.

حجت‌الاسلام کشاورز در پایان گفت: تک تک شما انتخاب شدید برای اینکه قطعه ای از یک پازل را بازی کنید و وظیفه بزرگی به شما سپرده شده است و همین الان عهدی با خود و حاج قاسم ببندید و در خلوت خود قیام کنید و عهدی با خود و حاج قاسم بنویسید و بگویید از این به بعد نمازم را اول وقت می خوانم و به پدر و مادرم احترام بیشتری می گذارم و هر عهدی که می خواهید ببندید و به آن عمل کنید.
شایان ذکر است در این مراسم که همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، مداحی و سرود خوانی نیز اجرا شد.
خبرنگار: الهام خانی