فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله میخ پرچ صنعتی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ”حسین بساطی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در ادامه اجرای طرح […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله میخ پرچ صنعتی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان ،
سرهنگ”حسین بساطی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در ادامه اجرای طرح های عملیاتی پلیس پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی انجام شده تعداد ۱۰۰ کارتن بزرگ که هرکدام حاوی۵۰ هزار عدد میخ پرچ صنعتی خارجی قاچاق بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن بیان این که کالاهای قاچاق مکشوفه فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده، تشدید مبارزه با قاچاق کالا را از برنامه های محوری پلیس به شمار آورد و گفت: این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشاست و در این زمینه از شهروندان انتظار داریم همچون همیشه با پلیس همکاری داشته و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.