حریق در فرودگاه شیراز/آتش سوزی بدون صدمه جانی مهار شد سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی در طبقه دوم فرودگاه شیراز بخش پرواز‌های خارجی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عیدیپور سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به آتش سوزی در طبقه دوم فرودگاه شهید […]

حریق در فرودگاه شیراز/آتش سوزی بدون صدمه جانی مهار شد

سرپرست سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی در طبقه دوم فرودگاه شیراز بخش پرواز‌های خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عیدیپور سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به آتش سوزی در طبقه دوم فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز بخش پرواز‌های خارجی، اظهار کرد: ایستگاه‌های ۱۳، ۱۰، ۷، ۱۲ و ۳ برای عملیات اطفا و نجات به محل اعزام شده اند.

او ادامه داد: بعد از ظهر امروز در ساعت ۱۹ و ۳۶ دقیقه با اعلام گزارشی از سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان اداری ۳ طبقه در سالن پرواز‌های خارجی فرودگاه شیراز و حبس تعدادی از کارکنان در طبقات فوقانی، تیم‌های عملیات آتش نشانی با ۶ خودرو عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

عیدی پور با بیان اینکه تیم های عملیاتی اطفای حریق نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کرده و آتش تحت کنترل قرار گرفت، افزود: به علت حجم زیاد دود در طبقه ۲ و ۳ ساختمان، ۳ نفر از کارکنان امکان خروج را نداشتند که با کمک نیروهای آتش نشانی در صحت و سلامت به محل ایمن و خارج از ساختمان انتقال داده می شوند.

او با بیان اینکه این حادثه صدمات جانی نداشت، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان اقدام به تهویه و تخلیه دود کردند.