امکانات لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی در بیجار مهیا شده است رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیجار از آمادگی این شهرستان برای خدمات‌دهی و رفاه حال مسافران نوروزی خبر داد و گفت:دستگاه‌های عضو ستاد سفرهای نورزی شهرستان باید با برنامه‌ریزی مناسب و استقبال شایسته از مسافران نوروزی در راستای شناسایی بیجار گروس و […]

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیجار از آمادگی این شهرستان برای خدمات‌دهی و رفاه حال مسافران نوروزی خبر داد و گفت:دستگاه‌های عضو ستاد سفرهای نورزی شهرستان باید با برنامه‌ریزی مناسب و استقبال شایسته از مسافران نوروزی در راستای شناسایی بیجار گروس و رقم زدن خاطره ای خوش از سفر به این شهرستان برای مردم، بیش از پیش گام بردارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ابراهیم الیاسوند روز شنبه ٢۶ اسفندماه ١۴٠٢ در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی که به ریاست فرماندار و سایر اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهار کرد:شهرستان بیجار طی به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان و همچنین به دلیل مرکزیت تردد به شهر تجاری بانه مقصد بسیاری از گردشگران داخلی بوده است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیجار با تاکید بر مهمانپذیر بودن شهرستان بیجار و روستاهای تابعه و نیز بازگشت شهروندان بومی از دیگر نقاط کشور، تامین و توزیع اقلام ضروری را خواستار شد.
افزود:در حال حاضر علاوه بر مراکز اقامتی دارای مجوز،آموزش و پرورش و مساجد شهرستان نیز برای اسکان مسافران در ایام نوروز تجهیز شده است.
او با اشاره به اینکه برای راهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها مستقر شده است، افزود:نظافت اماکن عمومی،تاریخی،مساجد، پارک‌ها، پاکسازی ورودی‌های شهر و روستاها از جمله مواردی است که باید به طور ویژه در این ایام برای رفاه مسافرین و با جدیت بیشتر انجام شود.
الیاسوند عنوان کرد:باتوجه به تقارن سال جدید با ماه مهمانی خدا لازم است شان و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.