هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور بهره‌مندی از فیوضات این ماه پر برکت، ساعت کار و ارائه خدمات شعب و واحدهای ستادی بانک دی اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از روابط‌عمومی بانک دی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده شعب بانک دی در ایام ماه مبارک رمضان در […]

هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور بهره‌مندی از فیوضات این ماه پر برکت، ساعت کار و ارائه خدمات شعب و واحدهای ستادی بانک دی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از روابط‌عمومی بانک دی

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده شعب بانک دی در ایام ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی۱۲ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

همچنین مشتریان می‌توانند در ماه مبارک رمضان، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵ برای انجام امور اداری به واحدهای ستادی این بانک مراجعه کنند.

گفتنی است؛ ساعت شروع کار شعب و ادارات ستاد مرکزی در روزهای بعد از شب قدر مصادف با یکم و پنجم اردیبهشت ماه با یک ساعت تاخیر، از ساعت ۰۸:۳۰ خواهد بود.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی با شماره ۲۸۹۳۰-۰۲۱ در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارایه خدمات لازم به مشتریان است.