مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای خبر منتسب به وزیر کشور در حمایت از یک شرکت خاص تولید کننده وسایل نقلیه عمومی را تکذیب کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای خبر منتسب به وزیر کشور در حمایت از یک شرکت خاص […]

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای خبر منتسب به وزیر کشور در حمایت از یک شرکت خاص تولید کننده وسایل نقلیه عمومی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای خبر منتسب به وزیر کشور در حمایت از یک شرکت خاص تولید کننده وسایل نقلیه عمومی را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: وزیر کشور در بازدید از هجدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل، عمران و خدمات شهری اظهار کرد «اتوبوس‌سازان داخلی مورد حمایت ما هستند و تاکنون قراردادهای مختلفی منعقد شده که پیش از این در کشور سابقه نداشته است.»

این اطلاعیه می‌افزاید: همانگونه که از اظهارات وزیر کشور پیداست، هیچ اشاره‌ای به شرکت خودرو سازی خاصی نشده و آنچه که حمایت وزیر کشور از خودروسازی بهمن خوانده شده، تکذیب می‌شود. وزارت کشور در دولت مردمی و عدالت محور آیت‌الله رئیسی، همواره بر توجه به استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید داشته است و در این مسیر از همه تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کند.